Gggg-12 bende 30 haftalık gebeyim kasıklarımın bir tarafı ağrıyor seninde öyleyse normal ,rahim büyüyo bebek yukarıya çıkıyor ayrıca hareketlerini gözlemle azalma yoksa sıkıntı yok dinlendiğin halde geçmiyorsa adet ağrısı gibi bir ağrı ise ve bele de vuruyorsa git doktora