Merhaba arkadaşlar 1 kürtajım 1 kimyasalım oldu. Pıhtılaşma testi yaptırdım genlerim hepsi heterezigot. Şimdi hamileyim doktorum oksapar ve coraspirin verdi. 8. Haftamda kahverengi lekelenmem oldu kanama alanı oluşmuş. Coraspirin bırakmamı istedi tamamen başka bi doktor da devam etmemi istedi. Çok kararsızım aynı durumu yaşayan var mı?