Bende geçen hafta devletde yaptırdım arkadaşlar once kan aldılar ertesi gün doktoe yatış verdi (sadece igne vurunmak için) yataklı servislere gittim biraz bekledikten sonra odaya gectim kalçadan igne vurdular iyi hissedince gidebilirsin dediler bu kadar para almadılar ilacı kendimin temin etmesini de istemediler normal acile gidip igne vurulmusuz gibi düşünebilirsiniz