Bbk88 canım valla ben de şaşırdım nasıl oldu diye sonra tüp bebek öncesindeki aylar inositol kullanmıştım bı de şekeri bıraktım etki etmiş olabilir 5 yıla girdim gebe kalamadim kimyasal da olmadı ben de artık dedim tüp bebek yaptiralim en azından aklımda kalmaz dedim öyle yani. Kimyasal olsaydı bı ümit gebe kalabilirim derdim ama o da olmadı :(