nurkb Merhaba kızlar, pkos var amh değerim 18 çıktı. 8 aydır deniyoruz Aralıkta kimyasal gebelik geçirdim kilo, insülin direnci vs. bir problemim yok fakat yumurtalar gelişmiyor amh değerini düşürmek için önerileriniz var mı 🥺
bsra4213 nurkb canım bir bilgim yok ama benim bildiğim amh değeri yaşa bağlı oluyor kaç yaşındasın yaş ilerledikçe düşüyor
Tazeanne68 nurkb pco olduğu için yüksek canm pco yu yenmen gerek önce ona dikkatli beslen spor yap bende yoktu ama pco görüntüsü var demişti kan tahlilleri de normaldi sadece görüntüye göre de pco var diyemem dedi doktor ona uygun folik asit vermişti 1 ay kullandım gebe kaldım
nurkb Tazeanne68 ay gebe kalmanıza çok sevindim kaç haftalık umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız 😍 dikkatli besleniyorum spor yapıyorum folik asit de kullanıyorum ama yumurtalar muhtemelen gelişmiyor
Tazeanne68 Bbk88 amh 2.42 idi benm normaldi pco görüntüsü var dedikten sonra inostrol diye pembe folik asit kullandm gebe kaldım canm bida da baktirmadm zaten
nurkb Bbk88 inositol kullanıyorum kimyasal geçirdiğim için coraspirin verdi gebelik oluşursa tutunmasına yardımcı olması için de duphaston verdi sen ne yaptın canım senin amh normal duruyor aslında
Bbk88 Tazeanne68 masallahh çok sevindim adınıza benim 4.07 yaşım 30 bir kimyasal gebelik var doktor bana da pki görüntüsü var tek tarafta dedi ama normal dedi değerine inşallah bende kalirim🥲
Bbk88 nurkb ben de inositol kullanıyorum canım vitamin bir de progestan verdi bana da duphastonla aynı bebek olursa tutunur olmazsa regliyi getirir dedi benim de bir kimyasalim var benin de 5 ay önce amh için iyi gelmiş sonuç dedi ama 4 üstü pko diyorlar benim pki görüntüsü var tek taraftA sütü şekeri paketli gıdaları yasakladı yürüyüş spor bol bol dedi
Aysinnn Bbk88 2019 da amh değerim 7 lerdeydi ve o zamanki doktorum bana pkossun falan dememisti. geçen ay baktılar 3 lere düşmüş nasıl düştü bilmiyorum ama Bence inositol işe yarıyor ben öyle düşünüyorum 3 ay falan inositol kullandım etkilemiş olabilir tüp bebek doktorum da pkos olduğumu doğruladı:(
nurkb Bbk88 evet yürüyüş yumurtaların sağlıklı gelişmesi için en güzel spor eğer yeni başladıysan önümüzdeki 3 ay çok önemli oluyor
Bbk88 Aysinnn 7 den 3 e mu düştü vay bee inositol yaramistir ozaman peki tüp bebeğe neden geçtin canım kac sene kalamadjn benim de bir kimyasal var tek tarafta pko var amh 4.07
Aysinnn nurkb evet hayırlısıyla inşallah su an transfer günü bekliyorum süreç olarak su gibi geçti çok şükür