Gnygns Shrydn benim doktorum karından ultrasonla bakarken söylüyor rahim ağzı boyu iyi, suyun yeterli filan diye.ayrıca alttan bakmıyorlar
Htctsbk Yatın çok dikkat edin hanımlar vaktinde alırız kucağımıza inşallah bende rahim ağzı kısalığı var serklaj oldum yatıyorum progestan kullandım ilk başta ama hiç fayda etmedi
Gmze89 Benim cok agrim olmustu acile gittim ilk karnimdan ultrasonla bakti sonra alttan muayne etti kisalma var dedi yatis verdi ginde 4kez progestan kullaniyorm ve magnezyum iciorm
Ikizannesi1 Inşallah günlerini doldururlar kızlar bebeklerimiz dua edelim bol bol allah yardımcımız olsun
Nalkan Bende 26+4 deyim şu an için bir sıkıntım yok sadece ağırlaştığım için çabuk yoruluyorum gün içinde 😔