Lehrerinn Ikizannesi1 benim de erken doğum riskim var rahim ağzı kısalığından😕 1 haftadır evde yatıyorum yarın kontrolüm var inş biraz düzelmiştir🙏🏻🙏🏻
Alyamerve erken. sohum nasıl anlasılırr ben 25 +4 oldum bazen karnımda adet sancısı gibi bişi oluyor bqzen şeyımın ustunde bişi oluyor ama bebek diyom ben hep
Ikizannesi1 Alyamerve sertleşme vardı bende hemde ikiz olduğu için risk gurubundayim zaten seninde mı sertlik oluyor
Gmze89 Benimde erken dogum riskm var bende surekli yatiyorum 3 hafta oldu senin neden erken dogum.riskin var
Alyamerve Ikizannesi1 benmde bazen cok sert oluyo ama ben normel karsılıyorum zaten 24 haftamda gitmiştm doktor gorur değil ni erken dogm riskini
Evinaram Gmze89 benimde rahim ağZı kısalmış 35 mm den 28 mm düşmüş bu hafta yatıyorum perşembe kontrolüm var inşallah kısalma devam etmez
mel33 Kızlar bende 25 haf.belkide yazmışımdır.ikiz 12.haf.serklaj yapıldı.10 gün önce bebekler tam dikişe dayanmış dedi doktor.dikiş tutuyor.3 odakta ciğer iğnesi yapılacak.sürekli yatıyorum.zaten serklaj dan bu yana sadece wc te kalkıyorum.h.ici yardımcı kadın geliyor.8 5 arası h.sonu 1 gün annem geliyor.bugün resmen rahim icime iğne batıyor gibi .inşallah 30 li haf.görürüz.çok korkuyorum kızlar...dayanamayacak gibiyim
Ikizannesi1 mel33 bende çok korkuyorum ne gece uyuyabiliyorum ne gündüz sürekli düşünüyorum ne olcak diye
Ikizannesi1 Evinaram rahim ağzı kisalogini nasıl görüyorlar ultrasonla mı yoksa alttan mı bakıyor onun icjn
Mucizelimm Bende 25 + 5 haftalık oldum iki hafta hastanede yattım erken Doğum riskim var benimki tek Bebek ve suyum geliyor damla şeklinde azalmıştı şimdi zorla eve çıkarttırdım kendimi annem bakıyor yatıyorum bende ne olucak diye düşünüyorum hep her an Doğum olabilirmiş benim gibi olanlar varmı bide sezeryandan çok korkuyorum ama sezeryan olacakmışım kendimi sakinleştiremiyorum çok Korkuyorum ☹️☹️
Gnygns Shrydn benim doktorum karından ultrasonla bakarken söylüyor rahim ağzı boyu iyi, suyun yeterli filan diye.ayrıca alttan bakmıyorlar