Edus35 buzlufuna stok yap 😂😂 dogumdan sonra benisle ilgielnmekten belki zamanin olmaz yemek yapmaya hic belli olmaz belki durmayan bi bebis olcak nerden bilceksin. O yuzden bence buzluguna stok yap mesela biner oatlican alip at onlari, börek yap, kurabiye de yapabilirsin bak bi kac kere oyle yapan gordum kuraniye hamurunu buzluga atiyodu. Hatta bak sogan bile dograyip atabilirsin. Dograrken zorlanirsin ama blendirin varsa ona at cek oyle at en azindan pratiklik olur hop sogani atarsin ne bilim yalcak olsugum yemegi atarsin ocaga uğraşmamks olursun. Baska aklima bisi gelmiyo suan he bak oatates de atabilirsin ben otatesleri dograyip nişastasini attirip buzluga atiyorum o da oratik oluyo cikaril airfrsyda 15 dk da pişiyo aklima baska bisi gelmiyo kiz suan artik ne gekiyosa aklima yap at buzluga dursun belki kolik bebis olcak zamanin yetkicek hop birek cikarir atarsin firina piser ugrasmamis olursun bende yapicam oyle valla hatta agirlasmadan yapsam iyi olur bak 😂😂