Edus35 sedanur4004 erken dolum riskim var kuzum uygulamaya göre 48 ama işte gidişat ne olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️
Mehakil Edus35 evett bitti zaman nasıl geçti anlamadım. Bir de 13 aylık kızım var ondan çabuk geçti sanırım
Beyzab95 Edus35 bittiği için hüzünlüyüm hamilelik çok güzeldi sevdim 🥲 dışarda nasıl korurum korkusu var artık tekmelerini hissetmicem onun hüznü var sonlarda hüzün doluyormuş insanın içi tahmin etmezdim 🥲
Arzuanne Beyzab95 bende tam ters gelsin de seveyim öpeyim istiyorum hamilelik çok zor geçti gelsin istiyorum