Balyanakannesii Tantan benimde öyle doktoruma sordum ikinci hamilelikte bebek biraz aşağıda olur dedi herşey gayet iyi demişti sizin ikinci mi
_Rojbin_ Bende 24 haftadan ayni sekilde ya surekli sol tarafım alt kismindan çıkmıyo karnim Aşağıda bazen korku oluyo bişi mi oldu diye oglumda oyle degildim