haticealg Sadeceanne2 yaaaa ne güzel bende en ufak bi tık olsa direk heyecanlanıyorum takla atsa umarım heralde 😀
ferhpnar aslansmommmm yerel bi mağazadan almıştım bir takım da internetten almıştım internetten aldığım kaldı diğerlerini değiştirmiştim süslü çoraplar felan almıştım süslü süslü
buseyusuf27 2prensesannesiiii bnmde 2.gebelıgım 13den berı hısedyorm oğlumu bnde 15+5ım 🤗 gecelerı sola yatınca cok oynuyor bazen hapsırınca boslukta hareket edyoms gbı bazende vuruyo genelde kafasını dayıyo rahmıme agrı yapıyo kucuck ama mşllhı var sağlıkla gelsınler ıns
buseyusuf27 Hulo2105 bnce vücudun o hıslere alısık olması dha onceden bıldıgımiz bırsey sonucta bebek hareketı olup olmadıgını ayırt edebılyoruz vucut bunu bılıyor beyın bılıyor 🤗
2prensesannesiiii Sihirlimom yoo sakin olun bizde korkuyorduk hissetmediğimiz zamanlarda ama sakin kalın bebişiniz iyidir inşallah kontrol ne zaman 🙏🏻 Zaten sürekliliği yok yani ileri haftalardaki gibi düzenli hisler değil
Arya2020 2prensesannesiiii ay kuzum çok sevindim benim telefon tamire gitti başka telden yeni hesap açtım beybitoo benim yanı😂 bende hissediyorum vallahi kimseye demiyorum dalga geçerler diye gaz falan değil bugün direkt hissetttim yani 14.hafta🙈
2prensesannesiiii Arya2020 yaaa bende nereye kayboldu bu kız dedim çok güzel hissetmene bende sevindim naptın nasılsın🥰🙏🏻
Arya2020 2prensesannesiiii sabah 8 de randevum var kuzu bakalım ne dicek doktor ona göre hareket edicez
Arya2020 2prensesannesiiii şimdi geldim kuzu kistin birini göremiyorum dedi belki kaybolmustur belkide pozisyondan dedi ben amniyosentezini yapayım genetik bişeyi yoksa bişey çıkmaz için rahat etsin dedi
2prensesannesiiii Arya2020 hayırlısıyla güzel bi sonuç çıkar inşallah balım benim randevum iptal oldu eşimin işi çıkınca yarına cumaya aldık randevuyu🥲
beyza-guven 2prensesannesiiii ya ne guzel benimde 2 inci gebelik 16 haftalik okucaz yarin ama hissedemedim hic