2prensesannesiiii Gebelik kızımı 17 18 hafta arası hissetmeye başladım bu 2. Gebelik erken hissedilir diyorlardı ne zaman hissedeceğim diyordum düne kadar bugün emin oldum hareket etti 🤩 @Beybitooo 🙈🥰
haticealg 2prensesannesiiii nasıl bir his nasıl anlıyorsunuz bende 17 haftalığım sanki damar atması gibi pıt pıt oluyor acaba bebek hareketi de ben mi anlamıyorum kiii
buseyusuf27 2prensesannesiiii bnmde 2.gebelıgım 13den berı hısedyorm oğlumu bnde 15+5ım 🤗 gecelerı sola yatınca cok oynuyor bazen hapsırınca boslukta hareket edyoms gbı bazende vuruyo genelde kafasını dayıyo rahmıme agrı yapıyo kucuck ama mşllhı var sağlıkla gelsınler ıns
2prensesannesiiii haticealg yok pıt pıt değil derinlerde küçük balık yüzer gibi bi gıdıklama oluyor 🥰
Sadeceanne2 haticealg biz 20. Haftadayız geçen takla attı içeri de 😄16 dan beri hissediyorum 2. Gebelik bildiğin tombalak attı kız içeride
ferhpnar Ebrarabla_06 erkek bebekler daha çabuk hareketlenir derler bende. Oğlumu 12. Haftada hissettim balık gibi kayıyordu
2prensesannesiiii ferhpnar benim bebeğim hiç durmuyor ultrasonda ama kızım ultrasonda bakıldığında hiç hareket etmezdi hep uyurdu bu haftalar onu hiç hissetmedim o dediğiniz hissi yaşıyorum ama dr 12+3 te kız tahmin etti salı belli olacak inşallah 🙏🏻
ferhpnar 2prensesannesiiii banaa 14 te kız 19 da erkek dediler şimdi 2. Gebelik 10. Haftaya gircem bunda da 20 haftalığa kadar kesin diyemem heralde 🤣
haticealg Sadeceanne2 yaaaa ne güzel bende en ufak bi tık olsa direk heyecanlanıyorum takla atsa umarım heralde 😀