Irmakdkm AKSEF 500 mg diye antibiyotik verdi doktorum sabah akşam içilcekmiş 5 gün kullanıcakmışım 20+6 haftayız oğlumla kullanan var mı acaba ???? :((((((((
Minikdunyam Irmakdkm bende 5 günlük kullandım sadece akşamları yatarken kullan canım doktorun verdiyse ne için sordun anlamadım
Ebrufarid Irmakdkm idrar yolü enfeksiyonu çok önemli canım ve gebelikte en güvenilir antibiyotik aksef eşim doktor güvenerek kullaniyorum ben ayda mutlaka kullanıyorum sık sık enfeksiyon olduğum için
Melis06 Irmakdkm canm ne olduda verdi akintin ne renkti, benimde dunden beri 2 3 keredir sutlu kahve akintim geldi bu dami oyledir acaba
Irmakdkm Minikdunyam yan etkisi falan oldu mu diye sorucaktım ilaç ya korktum canım sabah akiam dedi canım bana
Irmakdkm Ebrufarid içimi rahatlattın canım sağol benimde enfeksiyon geçmedi ondan antibiyotiğe döndü inşallah biter tamamen
Minikdunyam Irmakdkm yok olmadı doktorun aksi bişey demediyse iç buradakilerden daha iyi bilir doktorun
Umay80 Ben kullandım bitti. Bufün tekrar test yaptırdık. Geçmiş enfeksiyonum. Kullanmak istemedim en başta ama daha çok artınca doktorum mecburen verdi. Maalesef içmeden geçmiyor...
Ebrufarid Irmakdkm Sakın ama kullanmamazlik yapma tam kullanmassan hiç bi etkisi olmuyor ama inan kullanınca çok faydalı ben biara bir iki kere içtim hemen faydasını gördüm bıraktım sonra yine tekrar etti
Umay80 Evet canım. Sabah akşam bir tane içtim 5 gün boyunca. Bir de fitil verdi hatta onu da kullandım. Geçmiş olsun şimdiden. İçinizi ferah tutun. Allah’ın izni ile bir şey olmaz. Sağlıklı olun inşallah 😊
Yldzlh Irmakdkm Bend3 idrar verdim çıktı kültür istediler ama kültürde çıkmadı o yüzden tedaviye başlanmadı...
Nrmnulkr Hamileliğimin ilk başlarından beri idrar yolu enfeksiyonu sıkıntısı çekiyorum ilk önce munorol diye bir ilaç vardı onu kullandım hiç bir işe yaramadı şimdi de hippurin diye bir hap kullanıyorum doktorum antibiyotik vermiyor ama başka türkü de geçmeyecek gibi
Irmakdkm Melis06 hanilelikte illa oluyomuş zaten benim hamileliktwn öncede oluyodu antibiyotik kullanmaya başladım bakalım hafif ağrı vardı böbrek kısmında idrar yoluna doğru bide sarımsı hafif akıntı kokulu
Nrmnulkr Melis06 bilmiyorum nedeninin olur diyorlar ama geçsin istiyorum artık bazen sızlama yapıyor bir gece böbrek ağrısıyla acile gitmiştim hamile olmasak pek çok ilaç geçirir ama çok kısıtlı kullanabileceğimiz ilaçlar