merhabalar , e vitamini serumu yaraya çok iyi geliyormuş bebeğede zararsızmış ama silip emzirebilirsiniiz içiniz rahat etmezse bide bu
Tahin alıyoruz cam üzerinde karıştırmadan yağı oluyor onu sürebilirsiniz çok iyi geliyor
Görümcemin göğsü kopmuş kötü durumdayken bunlar iyi geldi dedi tahin yağıyla iyileşmiş deneyin derim inşallah size de iyi gelir