Siyah0606 soğanı ikiye kesip göğsün ucuna koyu bölümüne ve etrafına güzelce sürüyorlarmış biraz bekletip güzelce siliyorlarmış koku kalmayacak şekilde bi deneyin isterseniz. Genelde ilk emzirmeden önce yapıyorlarmış ama sonra yapmak da işe yarıyormuş. Ben de bunun dışında kendi sütünü sürüp gümüş kapak kapatmayı duydum kantaron yağını duydum susam yağı zeytin yağı hangisinden şifa geleceği belli olmaz umarım iyi gelir