Tazeanne68 Tesekkür ederim geçmis olsun sizede 💕 Bende 3 gece boyunca kasinti oldu acil’e gittim iki deger yuksek ama safra asit iydi ve kolestaz için erken dedi normalde 2 trimestrin sonunda basladigini solediler zaten her 10 gun bakiyolar ultrason temiz çikti kucuk bir anjiom bulundu oda suan sıkınti degil.Simdi ben 4 hafta once agir bir sekilde kovid geçirdim 2 hafta surdu degerler ondan yuksek oldugunu solediler bir ihtimal dediler hamile kadinlari kovid direkt karaciger’e gittigi için hasar goruyormus o yuzden asi olan vardi da ben bilmiyordum.. Hayirlisi olsun insAllah aslinda ben kendim için korkmuyorum bebek için korkuyorum olan bana olsun ona degil ❤️
Insallah sag saglim aliriz bebislerimizi 💕