Tazeanne68 persefoni Gebelik kolestazı var dedi 37. Haftayı gecirmeyevez dedi şimdi doktorum Bi bölüme sevk etti onlar ilaç baslayablrmis
persefoni Tazeanne68 kaçıncı haftadasınız? ben de ilaç kullanıyorum korkmayın ilaçla düşüyor değerler de kaşıntılar da bitiyor. Bende de 38de doğum olacak riske atmak istemiyorlar bekletmiyorlar o yüzden. Sezaryen istemiyordum ama bebeğin de hayatı söz konusu beklemeyeceğim. 🥹
Tazeanne68 persefoni bana suni sancı ile olursa normal.dogum olmazsa sezaryen dedi şuan 32+5 iz 37 de doğum gecirmeyecez dedi gecirirsek karaciğer yetmezliği olabilir seninde bebeginde hayatı tehlikeye girer dedi siz kacinci haftadasiniz
persefoni Tazeanne68 şu an 37deyim haftaya doğum olacak inşallah bana doktorum önermedi suniyle normali kolestaz sebebiyle benim daha yüksek değerlerim belki o sebeple fark ediyordur.
persefoni Tazeanne68 bir de bende 34-35te çıktı sizin daha erken çıkmış ondan 37yi geçirmeyelim demiş olabilir doktor sağlıkla gelsin inşallah beslenmeye dikkat edin. 🙏
Tazeanne68 Zynp_ozcelik normal değilmiş her kaşıntı şuan gebelik kolestazı varmış 37.haftayi geçirmeyecez dedi 37de doğum olacak canm
persefoni Zynp_ozcelik her kaşıntı normal değil devam eden kaşıntıları ihmal etmeyin farklı hastalıklar çıkıyor. 🥹
Tazeanne68 persefoni 30dan beri başladı bende ellerim ayaklarımda sismeye başlayınca korktum ben o şekilde geldim iyikide geldim şuan kaç oldu sizin
persefoni Tazeanne68 şimdi 37deyim haftaya doğum var inşallah. Hamilelikte yaşadığım en büyük sıkıntı kolestazdı Allah hiç kimseye vermesin 🥹
Melike_4949 Tazeanne68 evet benim öyleydi doğum yapar yapmaz geçti her yerimdr kaşıntı izleri var şuan mesela bol bol nemlendirin yinede doktora danışın
electus35 Bende 32 haftalık hamileyim ve iki gündür kaşınıyordum bel bölgemden. Kırmızı kirmizi sivilce isilik gibi izler vardi. Guzelce banyoda sabunla keseledim, sonra pudra sürdüm şimdilik rahatim ama gece uyutmamıştı.
Aryagg Tazeanne68 Bende cok fazla olmustu korkup bende baslik acmistim burda karaciger temiz cikti lierac catlak kremi kullaniyordum ondan mi acaba dedim doktora gittim kasinti icin iki tane krem yazdi onlar cok iyi geldi hormonlardan dolayi kaşınıyormus benim tum vucudum yara olmustu kasimaktan gecti cok şükür