Proberry diye bi vitamin takviyesi kullanıyorum ben çok şükür enfeksiyonum geçti idrar kültürümde üreme vardı o kadar antibiyotik kullandım ki artık istemiyorum dedim doktorum da bi gebem bunu kullandığını ve enfeksiyon geçtiğini söyledi istersen bi şans ver dedi gerçekten çok faydasını gördüm antibiyotik kullanmadan geçti enfeksiyonum