Mrv4 evet evet benim 2oglumda da çok hareketliydi erkende hissettim onları gece bile uyaniyordum bazen diyordum oğlum az yavaş 😂 ama bunda yok henüz bilmiyorum neden cuma gününü iple çekiyorum ben zayıfım birde şuanda hissetmem gerek diye düşünüyorum cunku 2ci oğlumu kaçtı hatırlamıyorum ama erken hissettik 14 haftalık belki vardı daha cinsiyetiniz felan öğrenmemistim çünkü genelde 2 ve sonrası erken hissediyor ya bide zayif bı anneyim bakalım cuma günü ne olucak m🤭