Minaeyll dün akşam hastaneye gttım rahım ağzı kısalması sınırda dendı erken doğum belırtısı bu hatta yatış onerdı ama ben kalmadım, nst de bebek sertlestıkce sancı gosterdı yukseldı öyle baya tedırgn oldum bugün başka hastaneye gttım nst normal çıktı sancı çıkmadı bıde bugün sertleşme daha az hareketlerı takıp edıyorum suan . Ama bol ıstırahat ve ılıskı yasağı verdi sözde dıkkat edın