Delidolu hiç yapmadım hep free takıldı ama 2 yaşında aşırı deli yatıyor oda yaptık ama park yataktan ayıramıyoruz uykuda kalkıp oturup ters tarafa pat diye kendini atıyor falan .. belki bu sefer yaparım 😅 az sakin uyumaya alışır belki 🤦🏻♀️Asla bi yerde uyutamıyoruz