Kubraygt ben 34 haftalıkken erken doğum riski atlattım 3 santim açılmayla gittim doğumu durdurdular iğne ilaç tedavisi gördüm şuan 39.haftaya girdim merdiven inerken resmen ağlıyorum kasıklarımda sürekli batma hissi belimde ağrı balyozla vursan banamısın demez ama bebeğim çok şükür iyi kafası kanalda ben bunların hepsini şuan yaşıyorum yani acı eşiğim sıfır değil keşke yazmasaydım ben anlatmak istediğimi yanlış ifade ettim ebelerin baktığından biraz fazla acıdı keşke öle yazsaydım bu kadar tepki almasaydım özür diliyorum burdan doktor biraz dış taraftanda bastırdı bebeğin çıkışı kolay olurmu olmazmı diye belkide o anda acı hissettim ama yalan sölemek istemedim herkezin durumu doktoru hissi farklı doktordan doktora kişiden kişiye değişir acı muayne hamileliğim gidişatı ben tecrübemi yaşadığımı paylaşmak istedim amacım kimseyi korkutmak değildi yanlış ifade ettim kendimi sölemek istediklerimi bilip bilmeden yargısız infaz yapmayın