Filiz26filiz lutfen beni yanlis anlamayin amacim asla sizi elestirmek degil🙂, sizde hamilesiniz kim bilir burada kac hikaye okumussunuzdur. Belki etkilendiniz belki etkilenmediniz.. “Çok acıyor haberiniz olsun “demek ne kadar doğru sizce ? Boyle soylemenin kime ne yarari olur ki? Umut vermeden direk kesip atarak... belki sizin caniniz acidi? Belki bizim acimayacak? Dedigim gibi bu benim fikrim🙂 Allah saglikla kucaginiza almayi nasip etsin❤️