aslansmommmm meva_apo25 senino kdar iyi anlyorm ki ikinci bebegmde aynisini yasamstm ama insan snradan anlyor ne kadar sacma bir dusunce oldugunu ama yalnz degilsin insanin gonlunde biri yatyor illaki ve kendini ona ayarlyor uzulme sakin 😇
Ebrarabla_06 meva_apo25 Anladım canım benim gerçekten çok iyi anlıyorum seni Ben de ilk kızım da öyleydim Kendimi o kadar çok erkek düşüncesine kaptırmıştım ki Doktor kız deyince bayağı bir afallamıştım ama sonradan alıştim gerçekten sonradan ne kadar büyük bir hata ettiğimi anladım nasip eder inşallah Detaylı ultrasonda
Ebrarabla_06 meva_apo25 yok Gerçekten ne dersen de insan bayağı bir çakıyor da üzülüyor da Rabbimin verdiğidir ama insan hep kendisini bir şeye hazırlıyor
meva_apo25 Minezra görmedim ben bacak arası bebek yan duruyordu baya zorlandı görücek diye hayırlı olsun kız dedi 100delik de vermedi
Mrvhilalgunay12- Minezra 12+5 haftalıkken 3 çizgi gördü bu kız demek, bende araştırmıştım zamanında bende gördüm 3 çizgiyi. 16 . Haftamda gittiğimde ise bu pipi diyip gösterdi, 😂
aslansmommmm meva_apo25 benmde iki kzm var saglcakla gelsin insallah ama belkide supriz yapar annesi hic belli olmaz burada o kadar sey okudum ki degisim cok oluyor 😇
Minezra meva_apo25 rabbim eli ayağı düzgün evlat versin inşallah insanoğlu iki meyveninde tadından istyor rabbim hayırlısıyla nasip etsin inşallan
aslansmommmm meva_apo25 illa emin olayim dersen bekle canm sen bilirsin detaylida kesin oluyor cnki 😇
Mrvhilalgunay12- Minezra Erken hafta olduğu için öyle gördük ya da bilmiyorum, işimiz detaylıya kaldı 😅