meva_apo25 Anladım canım benim gerçekten çok iyi anlıyorum seni Ben de ilk kızım da öyleydim Kendimi o kadar çok erkek düşüncesine kaptırmıştım ki Doktor kız deyince bayağı bir afallamıştım ama sonradan alıştim gerçekten sonradan ne kadar büyük bir hata ettiğimi anladım nasip eder inşallah Detaylı ultrasonda