Ebrarabla_06 Tuba-3244 Foruma girince üstte üç nokta var ona tıkla orda resim yükle var oraya bas seni Google yönlendirme yapıyor mutlu resim. Com çıkıyor orda resim yükle diyor ona bas kendi koymak istediğin resmi gir kopyala buraya yapıştır inşallah anlatmışımdır
Hediyesevda Hediyesevda @Ebrarabla_06 canım meraba biliyorum senin ki tahmin ama tuttuğu çok oluyo kesesi erkek demişsin ya canım onu nerden anlıyorsun 😊
Ebrarabla_06 Hediyesevda evet canım benim anlıyorum ama kesin değil burda keseden anlayan arkadaşlar var onlar daha iyi bilir yuvarlak erkek fasulye ve dalgalıysa kız öyle anlıyorum 🤭
Merve_3351 Hediyesevda Onun için çok çok erken 12 haftalikken kiz dedindi sonra erkeğe döndü yani cinsel.organi daha oluşmadan her bebk kiz gorunur
Hediyesevda Merve_3351 Evet canım çok haklısın fakat keseye göre tahmin de edilemiyor ya sadece bizim ki tahmin 😊 Allahtan başka kimse bilemez
Ebrarabla_06 Hediyesevda canım İnan ki keseden anlayan arkadaşları hiç bilmiyorum bilsem etiket yapardım senin için
Mrvhilalgunay12- Ebrarabla_06 Daha küçükken de atmıştım resmini kız demiştiniz, doktor da kız demişti, şimdi ise erkek diyor, bakalım ne olucak teşekkür ederim 😊