Hediyesevda Gerçekten öyle İnsan her iki meyveden de tatmak istiyor Benim de bir kızım var Ben de bir erkek Çocuğum Olsun çok isterim ama Rabbimin takdiri Eğer Bir kız daha verirse başım gözüm üzerine Çünkü kız çocukları cennettir Rabbim inşallah bir tane erkek evlat verir canım