Fatmanaz ben içinde çok bölüm olması, sırt çantası olması ve sırtta taşırken bele yük bindirmemesini dikkate alarak araştırdım. Bir de eşimin de taşıyacağı renkleri olmasına dikkat ettim. Kraft 1801 füme rengini aldım. Normalde de kullanılabilir bi çanta yolculuklarda falan. Henüz kullanmadım ama bence genel olarak baktığımda pek çok çantaya göre ergonomik bir çanta. Ayrıca decatlon çantamız da var eşim kullanıyor büyük boy olanını. Onu da kullanabilirsiniz büyüğünün iş hacmi güzel ama cep sorunu var içinde bir şeyleri çok arıyorsunuz.