Bebegimsu350 Kızlarrr bu hastanede sezeryan doğum yapan yapcak olan yokmu ??? Odaları nasıl ilgileri nasıl merak ediyorum perinotolojiye gidiyorum ben sezeryan olucam ama
-Buse35 Bebegimsu350 çok dandik bir hastane kuzenim doğum yaptı ege üniversitesi daha güzel ilgileniyor
TinkiPinki20 Bebegimsu350 geçen yıl kuzenim doğum yaptı yanında ben kalmıştım odalar çok dar boğucu ve küçük ve tuvaletler falan temiz değil
Hatice--- Bebegimsu350 bende orda doğum yapmayı düşünüyorum 6 haftamız kaldı hangi doktora muayene oluyorsunuz acaba
-Buse35 Bebegimsu350 refakatçı olarak ben kalmıştım yanında 5 ay oluyor 2 gün suni sancı vererek beklettiler
-Buse35 Edaa3595 odaları güzel ek olarak özel oda tutabiliyorsunuz ucuz bir fiyata özel oda tutarsan isteyen girebiliyor geçen sene 150 tl ydi şuan ne kadar bilmiyorum
TinkiPinki20 Bebegimsu350 hayır canım normal yaptı ama yanımızda sezeryan doğum yapan bir anne vardı aynı odayı paylaştık yani. Hemşireler ebeler iyiydi özel hastane kadar olmasa da ilgililerdi yine
Hatice--- Bebegimsu350 ben normal muayene olarak devam ediyorum yeni taşındık Hüseyin Aydoğmuş a muayene oldum pek bebekle alakalı kilo boy vs bisey söylemedi farklı bi doktor arayışındayım
Hatice--- Oztrksadiye normalde şehir hastanesi istiyordum ama çok uzak en azından burası bi tik yakın diye gidiyorum Balçovaya taşındık