busrakaan ben 20.haftada serklaj oldum suan 28haftaligim ikiz gebelik kizim dikislerde duruyor kayinvalidem bakiyor o ilgileniyor ben yatarak geciriyorum kardesimin. Nisanina dahi gitmedim doktorum hastalik kaprsan erken dogum yaprsin dedi kabalik yerlere gidemiyorum suan hava almak icin en buyuk luksum hastneye gitmek