Geçmiş olsun. Doktorum bana yatarak geçir demedi ama ben ayağa kalktığımda kanamam oldu yemek yapayım demiştim. Şimdi popomun altına yastık koyup öyle uzanıyorum ara ara da evde bir tur atıp tekrar yatıyorum eşim hergun kaynanamın yanına gidip yemek alıp geliyor