Edali2602 Kızlar Doğum parası ne oluyor bilgi verir misiniz ben çalışmıyorum ve sigortam da yok hangi şartlarda ve ne kadar veriyorlar bilgisi olan var mı ?
Cepvcivi2 Edali2602 çalışmayan anneler için eşin sigortalı ise ilk çocuk için 300₺Senin adına ptt yr ve de 112 de sigortalı olanın üstüne süt parası yatıyor doğumdan sonra 5 gün sonra filan yatıyort