Alyamerve merhabalar sgk girişim yapıldıda ama eski soyad olarak yapıldı sgk para öderken sıkıntı çıkarır mı sizce ? mali mğş olan yada yanında çalışan var mı ??
Suzitosuzi Alyamerve Soyadı değişikliği artık telefonla da hallediliyor hemen yarın sabahlanacak ara 2 dk da hallediyorlar. Eskisi gibi dilekçeye gerek yok ben öyle hallettim
Mervisss Alyamerve bende de aynı sıkıntı oldu.. kimlik fotokopisi aldı arkalı önlü olarak.. paramı verdi
Alyamerve Suzitosuzi ararımda girişim bghn yapıldı . baktım eski soyadım :( aradıgımda yeni sıyadım olarak duzeltırlermi
Alyamerve Mervisss girişin kızlık soyadı iLemi yapılmıştı ? kimlik fotokopindede yenı soyadınmı vardı ? pttmi kimlik istedi
Mervisss Alyamerve girişim kızlık soyadı ile yapılmış kimlik arkasında kızlık soyadı var onundede şimdiki soyadım var ikisini çektirdim.. PTT şubesinden aldım
Yagmur0256 Kızlar eşim öğretmen, ben çalışmıyorum ve ssk'lıyız, biz de doğum parasından faydalanabilir miyiz? 🤔
Alyamerve Yagmur0256 bu doqum ıznı parası kadın calısınca oluyor 32. hafada ızne cıkıyorsun . ozaman kmse calısmaz herkes kocasından sgklı ole alırlardı. ama dogm parası ılk cocuk muhbaeti süt parası sadece bunları alabılırsnz