kalorisizpatates Selam kızlar 10 aydır deniyoruz hiç hayali çizgi silik çizgi vs ve pozitif görmedim bugün adet günüm saha olmadım düm akşamdan beri kaşıklarımda batma vardı test yaptım sanki gölge şeklinde görüyorum bakabilir misiniz
Prmdkanneee kalorisizpatates bence çizgi var gibi duruyor, kan verip müjdeli haberi alırsınız insallah 😇
busranur966 kalorisizpatates ben çok fark edemedim ama. siz görüyorsanız ftoda net ckmayabiliyo silik şekilde vrsa. dha çok yenidir
elvangnc kalorisizpatates var gorunuyor benm boyleyken afete iki gun vardi betam 27 ckmisti tabi kimyasadi benmki sizinki guzel sonuclansin🙏🏻
Mutlumomm kalorisizpatates daha yeni olabilir o yüzden silik çizgi çıkmış bende görüyorum inşallah pozitif olur canım kan ver daha net belli olur 🥰
evas08 Sanırım ben de görüyorum ikinci çizgiyi. 🌸 Bence hemen kan testi vermelisiniz, her şey gönlünüzce olsun. ✨
Kafi kalorisizpatates benim de iki gün önce böyle çıktı perşembe günü aynı gün kan testi verdim 15 çıktı yani pozitif bence kan ver derim
thegulsen Erken gebelik testinde daha belirgin ve net çıkar bide ondan alıp dene istersen :) kalorisizpatates
kalorisizpatates thegulsen biliyor musun belki 200 tane o testten kullandım en son kaset test aldım bunda çıktı 😅
Ofaatmaa kalorisizpatates Var gibi ama bu testlerde kuruma çizgisi de belirgin olabiliyor kan yaptır direkt net olursun hem 😍💕
eylemm09 kalorisizpatates sanki biraz belirmiş ama bence birde erken gebelik testi alıp onu yapın erken gebelik testinde bir tık daha net görebilirsiniz bence 😊