Mommelike 19942022 merhaba doktor olmadığı an ne yapıyolar acaba başka doktorum giriyor bununla işgili birşey söyledimi
Sakiii 19942022 merhaba ben de Muhabbet hanıma gidiyorum. Sezeryan sonrası müsait olursanız nasıl geçtiğini hastanenin bakımının falan nasıl olduğunu anlatabilir misiniz? Ben de 24 şubat 1 Mart arası olucam da😊
Hatiicesyun asel-yasarrr renkli görmedim ben bu hastaneyi sonradan keşfettim güngörende bi hastaneye gitmiştim malesef
Anneseker Beybitooo ayy muhabbet hoca melek gibi ya gerçekten hastasına çok kıymet veren biri çok seviyorum kendisini mutlaka tavsiye ederim
19942022 Mommelike planlı sezaryen olduğu için doktorum orada olacak ama normal doğum nasıl oluyor bilmiyorum
19942022 asel-yasarrr Instagram kullanmıyorum maalesef siz buradan yazarsanız doğum sonrası bilgi veririm tabi
Bella332 Beybitooo bende Muhabbet hanıma gitmeyi düşünüyorum, muayenelere eşler alınıyor mu bilgisi olan var mi
Mehtap18 Bende Bahçelievler medipole gidiyorum ama Asiye hanıma, yarın ikinci randevumuz olacak inşallah 🙏🏼 Asiye hanıma doğum yaptıran var mı acaba aranızda?
Bnurd asel-yasarrr Muhabbet Haliloğlu’na gidiyorum önceliği normal doğum ama çok iyi sakin, çok ilgili ben çok memnunum