asel-yasarrr ben gidiyorum şuan 20 haftalığız. Necla hanımda takipliyiz. Çok memnunum. Çevremizden aynı doktordan dogum yaptıran 2,3 kişi tavsiyesi ile gittim. Kendisi çok tatlı ve güler yüzlü. Herşeyi anlatıyor. Ayda 1 gidiyorum muayene ücreti 900 tl. Hastanedeki diger doktorlar içinde çok güzel yorumlar var. Genel olarak iyi bir hastane zaten 7 tane şubesi var hiç kötü birşey duymadım bu zamana kadar