Sum_123 vala canım bende kosa yolları eşimle gidiyorum. Araba otomatik. Çok şükür güzel gidiyorum. Ama artık 2. Çocuk yolda. Arabayı iyice öğrenmem lazım. Çünkü eşim beni işe oğlumu kreşe bırakıyor. Sonra beni alıyor, oğlumu alıyor eve bırakıyor. Artık yoruldu. 2. Çocuk olduğunda hanginizi bırakacağım diyor . Haklı da. Bende o yüzden direksiyon dersi alıyorum özel. Eşimden kat kat güzel öğretti. Daha devam ediyorum. Trafiklere çıkıyorum. Tıklım tıklım trafik olsa nolcak araba otomatik canım geri geri kaçma derdi yok. Yolu da kaçırdığında illa o yola bir giriş daha vardır 😄😄 otomatik araba çok kolay. Tek sorun yollara hakim olmak. Onda da ders almanızı tavsiye ederim