Eslemim34 bn devlette yaltım işk foğumu şimdi 2.ye hamileyim bu da devlette olacak inşallah. Hastanesine göre ve nöbette olan kişiye göre insanlıpına göre değişiyor doğrusu bnde asla kaldırmıyorlsr yattıgın yerden bir de kızıyorlar sızlanırsan falan dediler baya endişe etmiştim ama bnm doğumumda kimsecikler yoktu bir ben vardım ve nöbetçi asistan doktor benimle çok ilgilendi suyumu da eksik etmedi kraker falan bile getirdi kollarımdan tutup bni hem yürürttü hem de squat falan egzersiz vs yaptırdı nazlı biriyimdir o kdr sızlandım ettim hatta bazen sesimin çok çıktıgı bile oldu ağladım da nolur artık doğsun diye 😂 ama Allah razı olsun hep moral verdi destek oldu yardımcı oldu. Ben tüm hamileliğim boyunca doğumuma girecek doktor ebe hemşire vs için dua edip hatim yapmıştım Rabbim de karşılığını fazlasıyla verdi çok şükür. Bol bol dua edin duanın gücüne inanın derim 😇💕