Devlet hastanesin de suni sancı alan var mı? Ben bir buçuk sene önce özel hastane de suni sancı ile doğum yaptım. Pilates topun üzerin de zıplamak, yürümek sancıyı hafifletiyordu.. ama oturup uzandığın an sancı artıyor. Devlette yürümek yasak mı sancı verildiğin de? 38+1 deyim 2 3 haftadır nişanım gelmiş hâlâ daha ara ara geliyor ama sancı falan yok. Buda suni sancı olursa devlette yaparım diye düşündüm ama biraz korkutuyor devlet beni. Siz neler yaptınız? Ve 2. Gebelik de alttan kontrol yapılıyor mu? Açıklık vs ne zaman bakılıyor