Merhabalar hanimlar bisey soracaktım benle ayni durumda olan var mi? Son adete gore 20+0 suan dün doktor 20+5 dedi bide bi hafta ilerde. 3, 4 doktora farkli farkli göründum. kilosu ve haftası ilerde diyolar . Kendimce saglikli beslenmeye çalışıyorm. Sizde. Dun 350 grmdi. Korkmayali miyim. Pazartesi şeker yüklemesi yaptrcam . Aile öyküsü de var. Sizlerde?