Ilk ogrendigimden yag da kremde suruyorum, karnimda daha bi sey yok (su an icin) bacaklar komple gitdi. Hayatim boyunca hic yaklasmadigim kilolari aliyorum, bacaklarima agirlik cokuyor hissediyorum, dayanamiyor iste deri. Ne suruyorsaniz surun eger deriniz elastikse hic bi sey olmayacak, degilse catlar. Hepsi deriden genetikden geliyor. Bize de kabullrnmek kaliyor🤷🏻♀️doktorum zeytinyagi onermisti onu yapamam artik, yinede size soyleyeyim belki faydali olur