Lierac hem serum hem jelini aldım ve bazı ezcanelerde (aromaterapistşik eğitimi almış) art de huilenin çatlak için doğal yağ özel karışımları var ondan kullanıyorum inanılmaz iyi henüz 18. Haftadayım ilk aylar çok kilo verdiğim için fazla göbeğim yok şuan ama cildimi nemlendirme kalitesi çok iyi tavsiye ederim.