Burcugokhan006 ben lohusa takımı almayı düşünmüyorum çünkü hastenede 1 veyada 2 gün kalıcaz doğuma bağlı daha sonradan giymeyeceğim birşey almak istemiyorum ayrıca lohusa takımları çok pahalı onun yerine 2 takım pijama takımı almayı düşünüyorum hastane için kardeşimde de aynısını yaptık çok rahat etti hiçbir sorun olmadı yenidoğan zıbın 6 tane aldım şuanlık 3 ay 3 tane 6 ay 3 tane 9 aylık 6 tane aldım kilosu nasıl olur zıbını olur mu bilmediğim için riske atmadım erkek çocuğu çok çabuk büyüyor yeğenime aldığımız çoğu takımı giydiremedik kıyafetlerini bile 6 aydan itibaren aldım yenidoğan takımı 4 tane aldım sadece