Hazall23 Ayol gündüzleri harikaaaaa,ne zaman akşam oluyor yemek ile birlikte bir gerginliiik bir patlayacak hissi,dik duramama. Güzel prensesim henüz seninle 6. Ayımıza yeni girdik. İlerleyen dönemlerde ne yapıcaz 🫣🤔🤭
Der_yaM Hazall23 ben daha 17 haftamdaym kasılma yaşıyorum korkuyorum ilk gebeliğim ikizdi erken doğdular insan bir tereddüt ediyor
hayalim35 Hazall23 ben 7 yi bitirmek üzereyim var ya ayaklarıyla kaburgalarımı itiyor sanki patlicak gibi oluyorum saat 3 te bişiler yedim daha da bişi yemedim korkuyorum bişi yemeye😆
Hazall23 Adenala ay inanın çatlayacak gibi hissediyorum ki yemek yeme konusunda gayet dikkatliyimdir. 😂
Hazall23 Elfthh 23+2 benim. O bende de oluyor hatta ayağa kalkarken bir süre o sancıyı çekiyorum. Sonra geçiyor. Birde yatakta yan dönmeye çalışırken oluyor
Elfthh Hazall23 ay aynı ben çok korkmuştum sorun var diye demekki aynı haftalarda aynı belirtiler oluyor bsska ne gibi durumlar yaşıyorsunuz🫠
Bernush Hazall23 21+4 teyim, akşam yemeğinden sonra bende de çok şişkinlik oluyor. Oturup kalkarken zorlanıyorum. Gece yatınca sağa sola dönerken hafif ağrı gibi oluyor. Burda okuyunca demekki herkes yaşıyor dedim, iyi geldi.
Der_yaM Hazall23 hayır bir kaç gündür böyle oluyor ikizlerim 5 yaşında onlarda çok fazla kasılma yaşadım ve sonuc erken doğum bundada olur mu bilemiyorum bu tek bebek
nazlibuse92 Hazall23 😂😂😂 aynı durum bendede var valla bi sertlesiyor kitlenip kalıyorun sıvazlıyorum karnımı sakin ol sakin ol bisey yok diye rahatlatıuorum ama dönüyo içerde sanırım cok acıyo malesef yapcak bişey yok😬😅
Hazall23 nazlibuse92 bakma böyle söyleniyorum bazen ama varlığına da bin şükür diyorum. 😂tabi zaman hemen geçerse de iyi olur yaniii 🫣🤭
hayalim35 Der_yaM ikizlerin genel olarak erken doğum riski var bn kızımda 30 haftalıkken sancılarım başladı bırak erken doğumu açılma bile olmadı 41 haftalıkken doktor doğumu başlattı korkutma kendini çok yorulma ama kontrole gidince mutlaka doktoruna söyle
Hazall23 Der_yaM çoğul gebeliklerde tam hafta dolmuyor zaten canım. Gelişim o tarz bebeklerde farklı ilerlediği için. Şimdi ki gebeliğinde de bizim gibi oluyordur muhtemelen. Çok ciddi kasılma hissedersen tabiki nstye bağlanmanda fayda olacaktır.
Hazall23 Elfthh arkadaşa da belirttim , oturduğum yerden kalkarken kasıklara gaz sancısı gibi sancı giriyor hareket etmeye başlayınca geçiyor. Yatakta dönerken mideme baskı yapıyor sanki. Bel ve bacak ağrısı oluyor şuan. Birde hareketleri ile idrar keseme vuruyor bazen gıdıklanma ile hafif acı hissediyorum ama saniyelik. Onun dışında iyiyim 🤭🥰
Dclkya Hazall23 bende 18+3 günlük bu 2 gündür karnıma ağrı giriyor bebek sertleşiyor bı tarafta elleyince. De sertliği hissediyorum 10 saniye olup bitiyor acaba neden daha çok erken öyle olması için
nazlibuse92 Hazall23 hahahahah 😜😅😂 şükürler olsun tabi annesi sağlıklı olsunlarda bunları yaşamaya razıyız valla. Ben riskli durumdayım birde herseye rağmen şükürler olsun isterse içerde halay ceksin devamlı hic problem değil sağlıkla gelsin aklı basında olsun yeter🤲🏻🧿🥰