Nilayy335 Aklıma minibüste gördüğüm dördüzler geldi. İki kız iki erkekti, 4 yaşlarında falandır. Minibüste birbirlerine girdiler. Annemler ayırdı. Birini babam, birini annem, birini kendi babası, diğerini kendi annesi kucağına aldı. Öyle yolculuk ettik 😁 hiç unutmayız o günü bende o zaman küçüktüm. Şimdi belki evlenmislerdir bile ☺️ Sağlıkla sihhatle gelsinler inşallah 💕