Pembenattaniyeler İlk gebelik ikiz, 17. Hafta bişeyler arada hissediyordum ama anlamlandıramıyordum şimdi 18. Haftadayız artık daha iyi anlayabiliyorum
Zeynepkrkytlli İlk gebelik ya 17ya 19du emin olamadım Onu da burdan biri demişti tatlı bı şeyler ye soluna yat diye öyle hissettim Ama belli belirsiz bı histi Şimdi 23haftaligiz içerde kuduruyo hanimefendi😂
Aysesrt Benimde ilk gebelik ve 16. Haftada hissetmeye başladım. 42 kiloyla hamile kaldım belki de o yüzden erken hissettim.
Blackkcat Gulsah-207 14-15 hafta içimde emindim onun hareketinden 4.gebelik zaten,diğerlerinide erken hissettim ama
mmozaa Gulsah-207 kızımda 21 haftada oğlumda 19 haftada anca hissettim 15-16 haftada hissedenlere hep imrendim anlam veremedim:)
ikizmom94 Haftada kalp atışı gibi 16 da minik kıpırtılar 18 de net hareketler ilk ve ikiz gebeligim 🩵🩷🥹
Bekledigimmucizemm Gulsah-207 ben 17. Haftada hissetim çok hafif kıpırtı şeklinde 19. Haftada çok net ayırt edebiliyordum
Aylin969696 İlk gebelik ve kilolu gebeyim 17. Haftada minik minik çok az hissetmeye başladım 20. Haftada emin oldum hareketler guclenince 😊
Tugce-K Gulsah-207 ilk gebeliğim, 17. haftada pıt pıt sağ kasık tarafında hissetmiştim🫠 tabi ilk olunca emin olamamıştım. Şimdi 20 haftalık oldu pıt pıtların şiddeti ve sıklığı arttı🤩❤️ çok güzel bir duygu🥰
nurcan355 Gulsah-207 benim ilk gebeliğim birde kiloluyum daha oncesinde kıpırtı şeklinde hissediyordum ama ilk tekmesini 23. haftada hissettim
Pofidik123_ Gulsah-207 şu an 17+3 oldum bir haftadır hissediyorum bi iki gündür tekmelerini hissediyorum ama öyle güçlü tekmeler değil
Yagmurata24 İlk gebelik, 14te pır pır hareketler oluyordu o da sayılır mi bilmiyorum ama tam anlamiyla tekmeler 19da başladı 😁
nunusmom Gulsah-207 ilk gebeliğimde 19 haftada hissettim. Şuan 2. Kızımızı bekliyoruz 15. Haftada hissettim 😇🤰🏻🐣