İlk gebeliğim ve kilolu olduğum için ben biraz geç hissettim 22-23.haftaları bulmuştu sanırım hissetmem çoğu kişi kiloma bağlamasa da doktorum karın iç yağlarımdan ötürü zayıf gebelere göre zaten daha geç hissedebileceğimi söylemişti dediği gibi de oldu.. kalp atımı gibi oldu ilk hareketi pıt pıt şeklinde sağdan sola yavaşça geçişleri vardı ama tabi ben hissediyordum yinede bebeğin hareketini ama en başından beri çok hareketli bir bebek olmadı hep çok sakindi umarım doğduktan sonra da böyle devam eder ben 36 haftalık hamileyim suan su zamana kadar hiçbir güçlü tekmesini hissetmedim karnım hiç hareketiyle kasılmadı mesela ☺️