Drysvrucr Allah kolaylıkla hayırla bebeğinizi dogurmayı nasip etsin 😊 ben en son 36+3 gitmiştim kontrole 3182 kg demişti şu anda 38+3 pazartesi kontrolüm var. Benim bebek de bir hafta önden gidiyormuş. Doktor normaldir sıkıntı olmaz demişti o zaman. Şimdi kaç kilo oldu ben de çok merak ediyorum. İki-üç gün önce çok az parça parça nişanim geldi ve bitti devamı gelmedi. Sancı vs hicbirsey yok 🌸 bekliyorum şimdilik. kız bebeğim ve ilk gebelik