Beyzab95 öncelikle sağ salim gelsinler ins bende 15 inde sezeryan olcam bu sağlıklı 2.ci sezeryanim olcak ins ben spinal oldum hemsireyim aynı zamanda epiduralle birlikte yaptıranlar var ama bana çok mantıklı gelmiyor spinal tel başına yeterli bence ekstra ilaç yüklemeye gerek yok ilk sezeryanim gece 12 de oldu uyusmakta bir sıkıntı olmuyor hiç korkma belden asagin zaten odun gibi oluyor hafif temasları hissediyorsun ama bu acı hissetmek gibi değilde daha çok uyuşmuş bacağına birinin dokunmasi gibi 5. Ci saatte beni ayağa kaldırdılar hemen ağrı kesici dogumdan sonra izin vermedim zaten uyusuktum kalkmadan önce yüksek doz ağrı kesici zaten yapıyorlar sonra ilk kalktım kalkmak ta çok zor değil hep kendini motive etmeni öneririm ağrım olmayacak buna inanırsan ve rahat olursan süreç çok keyifli geçiyor ve benim oğlum yoğun bakimdaydi buna rağmen negatif hiç düşünmedim ayakta durmam lazım ben iyi olursam bebeğim iyi olacak buna çok iknaydim sonrasında sık sık kalktım annem elimden tutup destek oldu sadece yataktan dogrulurken ayaklarimda sezeryan sonrasi odem oldu hiç önemli değil 1 hafta demedi inmeye başladı ağrı kesici ilk kalkışta ve sonrasında yaz günü diye ben çok sıcak sevmem biraz açık saçık dolandım gaz oldu biraz ağrım oldu ama tamamen benim suçum klimayı açmıştım ağrı kesici den sonra oda geçti sicak tut kendini bol bol yuru şekerli seyler süt yapar diyorlar ya kesinlikle yalan inanma bol bol su iç ilk etapta sütun gelmeyebiliyor strese girip benim gibi süt pompasını en yüksekten çalıştırıp süt kanallarına zarar verme sonra akıp gidiyor ve bebeğin ememiyor oğlumda kanallarimi mahvettim ve sütüm fos diye bir anda akıp gisiyordu bu hamileliğimde süt arttırıcı Çay aldım bir kaç gündür içiyorum gogsum dolgunlasmaya başladı sürecin çok güzel gecicek hiç korkma sormak istediğin birşey olursa basım üstüne şimdiden hayirli bir evlat olsun sanada babasinada en başta sağlıkla tabi uzun ve guzel bir ömür diliyorum