svncgldgn ben size bilimsel veri verdiniz demedim zaten bilimsel olarak verdiğiniz bir şey yok Google gibi yerlerden okuduklarınızı yazdığınız çok belli. Ben size bilimsel olarak yabancı hekimlerin araştırıp ortaya koymuş olduğu oranı vererek tezinizi çürüttüm. Neden söylemiş olduğunuz bilgilerin yanlış olduğu ortaya çıkınca gerildiniz ki? Önermeyenler kimler genellikle alternatif tıpçılar, canan karatay gibi şarlatan doktorlar, ihraç edilip saçma sapan klinik açıp tv’de youtube’da yayın, program yapanlar çoğunlukla. Ve ben sadece ben sağlıkçıyım sadece benim dediklerim doğru diye bir yorumda bulunmadım. Cümlelerimde öyle bir ifade yok. Ayriyeten size okumamışsınız, mesleğiniz yok gibi bir cümlede kurmadım kendi kendinize karşınızds sizden daha iyi bilen biri çıkınca neden kuruldunuz ki bu kadar anlamadım. Ayriyeten özel sektörde bir işyerinde tek işverenle çalışan bi nasıl tıbbın içerisinde oluyor. Daha önce çalışmakla alakalı postlarda işvereninizden çok dert yanmışsınız ve sürekli oturduğunuzu yetiştirmeniz gereken sizin yerinize işe alınmış biri olduğunu falan yazmışsınız. Özel hastanede çalışıyorum deseniz böyle bir sistem yok özel hastanelerde ben de özel hastanede çalışıyorum çünkü. Sekreter bile olsanız yok yani. Ki tıbbın içerisinden biri olarak sorduğunuz sorular da hiç mantıklı değil mesela sorduğunuz çoğu sorunun cevabını biliyor olmanız lazım sağlıkla alakalı bir yerde çalışıyor olsanız. Kıyıdan köşeden az çok herşeyin eğitimini almış oluyorsunuz. Ayriyeten daha bir kaç hafta önceye kadar şeker yüklemesi konusunda kararsız olup da birden onlarca makale yazmış gibi bu kadar karşıt olmanız da çok garip. Tıbbın içerisinden biri olarak ne görev icra ediyorsunuz ben çok merak ettim açıkçası?